وبلاگ آبتین اعتمادى

من آبتین اعتمادى هستم به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب ها لذت ببرید

وبلاگ آبتین اعتمادى

من آبتین اعتمادى هستم به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب ها لذت ببرید

وبلاگ آبتین اعتمادى

ما در این جا درباره ى همه چیز بحث مى کنیم ، پست مى گذاریم و نظر مى دهیم امیدوارم به شما خوش بگذرد؛راستى بازى ها و اپلیکیشن هاى جدید و جالب هم معرفى مى کنیم.

فعالیتها / وظایف احتمالی رباتهای rpa

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱ ب.ظ

Transforming Payroll With RPA – Everything You Need to Know | HR ...

رباتهای rpa می توانند از برنامه های سیستم عامل مانند کاربر انسانی استفاده کنند. رباتها توانایی اینها را دارند اما لطفاً توجه داشته باشید که این یک لیست جامع نیست. برای ارائه لیست کاملی از اقدامات مربوط به ربات ، rpa برای ما خیلی انعطاف پذیر است

راه اندازی و استفاده از برنامه های مختلف از جمله

ایمیل و پیوست ها را باز کنید

ورود به برنامه ها

انتقال پرونده ها و پوشه ها

ادغام با ابزارهای سازمانی توسط

اتصال به API های سیستم

خواندن و نوشتن به پایگاه داده ها

افزودن داده های شما توسط

خراش دادن داده ها از وب از جمله رسانه های اجتماعی

پردازش داده ها

پیروی از قوانین منطقی مانند قوانین "اگر / سپس"

انجام محاسبات

استخراج داده ها از اسناد

وارد کردن داده ها به فرم ها

استخراج و دوباره پردازش داده ها در گزارش ها یا داشبورد

ادغام داده ها از چندین منبع

کپی و چسباندن داده ها

رباتها می توانند این توابع را بر روی راه حل های مجازی سازی مانند Citrix یا در ویندوز انجام دهند. بیشتر فروشندگان از سایر محیط های سیستم عامل مانند Mac OS یا Linux پشتیبانی نمی کنند. این امر به این دلیل است که بیشتر کارهای اداری بر روی رایانه های شخصی انجام می شود.

پردازش اسناد

یکی دیگر از وظایف متداول رباتهای rpa پردازش اسناد است. فرآیندهای مبتنی بر اسناد بخش اساسی وظایف حزب را تشکیل می دهند. با افزایش حجم اسناد در مشاغل ، اتوماسیون این فرایندها ضروری است. در حالی که این اسناد شامل فاکتورها ، رسیدها ، فرم های سفارش ، قراردادها و نسخه ها هستند ، می توان از rpa برای رسیدگی به بسیاری از پروسه های مربوط به اسناد در طیف گسترده ای از صنایع استفاده کرد.

با این حال ، بسیاری از راه حل های rpa با تکنولوژی پردازش اسناد برجسته همراه نیستند. به عنوان مثال ، Hypatos ، یک فروشنده خودکار اتوماسیون ، می تواند از طریق API با ادغام آسان برای افزایش نرخ اتوماسیون در رباتهای rpa تعبیه شود. استفاده از PD در ترکیب با چنین راه حل های اتوماسیون اسناد دارای مزایای اساسی مانند افزایش سرعت فرآیند ، کاهش هزینه ها / خطاها ، کیفیت داده ها و رضایت کارکنان است زیرا این فرایندها وظایف کم مهارت هستند که باید بطور مداوم انجام شوند.

برای جزئیات بیشتر ، همچنین می توانید در مقاله ما در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری در مورد اتوماسیون اسناد مطالعه کنید.

انواع PD

کلیه ابزارهای rpa را می توان با عملکردی که در این 3 بعد ارائه می دهد طبقه بندی کرد:

گزینه های برنامه نویسی: ربات های rpa باید برنامه ریزی شوند و چند روش برای برنامه ریز کردن ربات ها وجود دارد که شامل معامله بین پیچیدگی رباتها و زمان برنامه نویسی است.

قابلیت های شناختی: ربات های برنامه ریزی شده برای تعیین اقدامات خود بر اساس ورودی هایی که از سیستم های دیگر جمع می کنند ، باید دارای توانایی های شناختی باشند. ابزارهای rpa طیف وسیعی از قابلیت های شناختی را ارائه می دهند

طریقه استفاده: رباتها عملکردهای خاصی را ارائه می دهند. اگرچه برای ساخت رباتهایی که در خدمت همه این کارکردها هستند ، می توان از بسیاری از ابزارهای rpa استفاده کرد ، اما برخی از ابزارها برای اتوماسیون حضور یافته یا بدون نظارت بهینه تر هستند. در حالی که اتوماسیون بی نظیر فرآیندهای پس زمینه مانند دسته است ، در کاربران اتوماسیون حضور یافته ، به عنوان مثال تکرار خدمات مشتری ، ربات هایی مانند فراخوانی ماکرو را فراخوانی می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن موضوع ، می توانید مقاله حاضر در rpa ما را بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر ، مقاله ابزارهای ما را بخوانید که دارای بخشی است که انواع PDA را با جزئیات شرح می دهد.

جایگزین / جایگزین

در اصل rpa اجازه می دهد تا از طریق نرم افزار درجه بالاتری از اتوماسیون استفاده شود مطمئناً rpa تنها وسیله ای برای دستیابی به اتوماسیون برای فرآیندی نیست که در سیستم های بی شماری بریده شود. پیش از rpa ، شرکت ها به 3 رویکرد اعتماد داشتند. این رویکردها در زیر توسط Deloitte نشان داده شده است. لطفا توجه داشته باشید که Deloitte در اینجا بعنوان یک بعد هزینه / کارآیی اضافه نکرده است. در اکثر موارد که شامل کارهای ساده و تکراری است ، rpa نیز مقرون به صرفه ترین رویکرد است:

به طور خلاصه ، هیچکدام از این رویکردها انعطاف پذیری ، سرعت و مزایای هزینه ای را برای PDK ارائه نمی دهند. با این حال ، به عنوان CIOs می دانند که مدیریت هنر تجارت است. و گاهی اوقات راه حل های تبدیل فناوری اطلاعات اگرچه کندتر هستند ، در دراز مدت بازده بهتری ایجاد می کنند. اگر مطمئن نیستید که rpa راه حل صحیح اتوماسیون فرایند برای کسب و کار شماست ، در مورد گزینه های rpa بیشتر بیاموزید.

آینده rpa را بفهمید تا کارنامه شما در آینده اثبات شود

آیا به اوج ՀՀԿ رسیده ایم؟

در حالی که بین سال های 2016 و 2017 شاهد روند افزایشی در محبوبیت PDK بودیم ، اما طی سال های 18-18-2017 افزایش چندانی نداشته است. با این حال ، این پایان رشد رشد rpa نبود. همانطور که در تصویر برجسته در بالای مقاله مشاهده می کنید ، مشاهده می کنیم که امروز محبوبیت در حال رشد است. ما معتقدیم که هنوز به اوج rpa نرسیده ایم.

بعد از آوریل 2019 ، شاهد افزایش چشمگیر محبوبیت rpa هستیم. ما دلیل دقیق را نمی دانیم اما فرضیه های ما شامل موارد زیر است:

گسترش موارد استفاده از rpa در طیف وسیع تری از فرایندهای تجاری

گسترش استقرارهای rpa چین در مشتریان فعلی از مقیاس آزمایشی گرفته تا استقرارهای مهمتر

فروشندگان rpa با تحلیلگران صنعت با محوریت بیش از حد ارتباط برقرار می کنند. انتظار می رود که از زمانی که شرکت ها به دنبال اتوماسیون بیشتر فرایندهای خود هستند ، از rpa نقش بزرگی ایفا کند

راه اندازی ارزان ترین و منبع باز منبع راه حل برای جلب توجه SME ها و توسعه دهندگان.

در بهار سال 2020 ، علاقه به rpa کاهش یافته است. مردم درمورد ویروس جدید ، شیوع کروناویروس در ابتدا منجر به کاهش علاقه در همه مباحث شده است. ما انتظار داریم که با اتخاذ روشهای ارزان تر و با توانمندتر ، راه حلهای پراکنده در هر دو شرکت و شرکتهای کوچک و متوسط ​​در دسترس باشد.

اگر به دنبال نرم افزاری می گردید که بدون محدودیت در همه زمینه ها بتوانید از ان استفاده بکنید چه ثبت نام های اینترنتی و چه برنامه های حسابداری و ..... ما نرم افزار کاربر مجازی را به شما معرفی میکنیم. نرم افزاری که بدون محدودیت می باشد و خریداری ان به صورت مادام العمر است و نیاز شارژ ماهانه یا وابستگی شرکتی ندارد و می توانید از طریق وبسایت ان آپدیت ها را دریافت نمایدد که این اپدیت ها تا یک سال به صورت رایگان عرضه می شوند.

۹۹/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
آبتین اعتمادى

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی