وبلاگ آبتین اعتمادى

من آبتین اعتمادى هستم به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب ها لذت ببرید

وبلاگ آبتین اعتمادى

من آبتین اعتمادى هستم به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب ها لذت ببرید

وبلاگ آبتین اعتمادى

ما در این جا درباره ى همه چیز بحث مى کنیم ، پست مى گذاریم و نظر مى دهیم امیدوارم به شما خوش بگذرد؛راستى بازى ها و اپلیکیشن هاى جدید و جالب هم معرفى مى کنیم.

بازى plunder pirates

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ

Plunder pirates در این بازى استراتژى شما مى توانید با هدایت دزدان دریایی خود با کشتى هاى دیگر بجنگید و امتیاز بگیرید؛این بازى را مى توانید در App store و بازار دانلود کنید. 

                                                                    امیدوارم از بازى با این اپلیکیشن لذت ببرید

 

۹۳/۱۰/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
آبتین اعتمادى

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی